Pazartesi

dua

Allahım, ne olur affet beni. sana sığındığım için affet. ikiyüzlülüğümü mazur gör. ne olur Allahım, beni benden koru. aklımı al benden. düşünmeyeyim. lütfen, lütfen öldür beni. Allahım acı bana. kendimi sana muhtaç kıldığım için acı. kendi yalanıma inanmadığım için. Allahım ne olur bana yardım et Allahım. beni çocuk yap Allahım. Allah baba beni kadın yap. benim erkek Allahım. beni sev Allahım ve ana acı. beni sevmek zorunda bıraktıklarıma karşı işlediğim bu günahı affet. kendimi yüklediğim herkes için affet beni. Allahım beni ergen yap ki mutsuzluğum meşru kılınsın. beni legalize et. sana inandığım için bağışla. Allahım al benden özgür irademi lütfen. lütfen al ve kıçına sok Allahım. beni seçim yapmaktan esirge. beni delirt. Allahım, Allahım acının işlevi neydi bana onu söyle. konuş benimle. oku dedin okudum Allahım. ağzıma sıçtın. beni yanına al ve içimi temizle. sarıl bana Allahım. bana akıl ihsan eyle. beni farklı kıl. beni sevgili kulun yap Allahım, sevgilin yap. beni terk et Allahım. beni öldür ve yeniden dirilt ki geride bıraktıklarımın kefaretini ödeyebileyim. ve beni özlenir kıl. Allahım beni benden al, başkasına ver. acıma katık ettiklerimin vebalini sen üstlen. Allahım, of Allahım. lütfen. lütfen. lütfen.

2 yorum:

Tolga dedi ki...

amin.

hibon dedi ki...

innellahe meassabirin