Cuma

bebebe

ekran sıfırdan sonsuza adlı belgesele takılı kalmış. bebe sonunda sustu. ben hayatımda hiç bu kadar meme görmedim. mesele sadece nicelik değil, nitelik. yoksa tuttufuruttu vardı zamanında.
bu işlevsel meme.
günde 10 kere.
televizyonda doğada kendine benzerliğin bir sınırı var diyor adam. üremek o sınırı zorlamak. deniz kabuğunun helezonları. matematik bilmeyen giremez by Platon. başımda bebenin ağlaması uğulduyor. allahtan uyudu.
Pisagor dik üçgnlerin sırrını dünyaya indiren adammış. mitik. T. dünyaya indirdiği şeyin sesini hormonları sayesinde mi daha az duyabiliyor? hırsız Pisagor. T. de felsefe okuduydu. şimdi işlevsel memeleri var. yeniden tanımlanan T.. televizyondaki adam başına üşüşen sinekleri kovalıyor. konumuz Pisagor. ama olay Çinlilerde.
mesafeleri köleleri yollayıp ölçtürüyorlarmış. maksat matematik. hesap yapacaklar. bu velet daha büyüyecek de çocukların en önemli işlevi olan bakkala gitme görevini yerine getirecek. oysa T.'nin memeleri işlevini yerine getiriyor işte. bebe hanımdan meme ucu sansürü. anlatıcı kadının sesi, bebesini öven T.'yle aynı perdeden. okuduğu metin bütünlüksüz. bebe hanım fena kokmuyor aslında.
abla yapma, matematik belgeselinde nerden çıktı insanlığın hatıra defteri, boş hırsları falan? eş durumundan kadroya girmiş, jenerik bana onu söylüyor. benim o çıkarımı yapasım var. bunların çocuğu da vardır kesin. kolitsiz olsa bari. bebe uyudu ya, ben de yatayım.

Hiç yorum yok: